Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Marian Witt uit Hegelsom schreef op 1 mei 2022 om 16:52
Hallo, Vanmiddag bij Het Molenveldhuis in Horst genoten van jullie heerlijke wafels met aardbeien. Iedereen heeft genoten ??
Hallo, Vanmiddag bij Het Molenveldhuis in Horst genoten van jullie heerlijke wafels met aardbeien. Iedereen heeft genoten ??… Invouwen
Even geduld…