Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Frank uit Helden schreef op 18 november 2024 om 17:43
Hallo Marjon en Esther, afgelopen zaterdag hebben we genoten van jullie kookkunsten bij de onze familiereรผnie. Zonder uitzondering was iedereen meer dan 100% tevreden, niet alleen met het lekkere eten, maar ook van jullie vrolijkheid. Alle 23 aanwezig familieleden hebben de buik rond gegeten en zeker geen honger gehad daarna. We zullen het zeker doorgeven aan anderen.
Hallo Marjon en Esther, afgelopen zaterdag hebben we genoten van jullie kookkunsten bij de onze familiereรผnie. Zonder uitzondering was iedereen meer dan 100% tevreden, niet alleen met het lekkere eten, maar ook van jullie vrolijkheid. Alle 23 aanwezig familieleden hebben de buik rond gegeten en zeker geen honger gehad daarna. We zullen het zeker doorgeven aan anderen…. Invouwen
Even geduld…