Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Erik uit Koningslust schreef op 13 april 2019 om 09:24
Succes wafelzusjes. Mooi plan, en prima website. Maar dat kan ook niet anders met zo'n webdesigner! Vanmiddag kennismaken met het assortiment. Tot straks!
Succes wafelzusjes. Mooi plan, en prima website. Maar dat kan ook niet anders met zo'n webdesigner! Vanmiddag kennismaken met het assortiment. Tot straks!… Invouwen
Even geduld…