Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Christel uit Helden schreef op 14 april 2019 om 13:40
Hoi Marjon en Esther, Wat een heerlijke wafels hebben we gisteren gegeten! En ook de koffie en cappuccino waren super. Daarna ook nog andere lekkere hapjes geserveerd gekregen. Ook een uitstekende service, bediening en sfeer. Zeker weten dat jullie op markten, feestjes en festivals veel gasten blij zullen maken met jullie assortiment en gezelligheid. Veel succes Wafelzusjes!
Hoi Marjon en Esther, Wat een heerlijke wafels hebben we gisteren gegeten! En ook de koffie en cappuccino waren super. Daarna ook nog andere lekkere hapjes geserveerd gekregen. Ook een uitstekende service, bediening en sfeer. Zeker weten dat jullie op markten, feestjes en festivals veel gasten blij zullen maken met jullie assortiment en gezelligheid. Veel succes Wafelzusjes!… Invouwen
Even geduld…