Hoi Marjon en Esther, Wat een heerlijke wafels hebben we gisteren gegeten! En ook de koffie en cappuccino waren super. Daarna ook nog andere lekkere hapjes geserveerd gekregen. Ook een uitstekende service, bediening en sfeer. Zeker weten dat jullie op markten, feestjes en festivals veel gasten blij zullen maken met jullie assortiment en gezelligheid. Veel succes Wafelzusjes!
Hoi Marjon en Esther,
Wat een heerlijke wafels hebben we gisteren gegeten! En ook de koffie en cappuccino waren super. Daarna ook nog andere lekkere hapjes geserveerd gekregen. Ook een uitstekende service, bediening en sfeer. Zeker weten dat jullie op markten, feestjes en festivals veel gasten blij zullen maken met jullie assortiment en gezelligheid. Veel succes Wafelzusjes!… Invouwen
