Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Nancy en familie uit Maasbree schreef op 1 juli 2019 om 20:34
Wat hebben jullie ons verwend met het verzorgen van de catering bij het verrassingsfeest voor onze moeder ! De frambozendressing voor bij de wafels was erg lekker! Alles was top geregeld. De timing in het verstrekken van de kleine, smaakvolle hapjes was erg fijn. Door het uit handen geven van de catering aan de Wafelzusjes hebben we met volle teugen van het feest kunnen genieten. Bedankt voor de goede zorgen!
Wat hebben jullie ons verwend met het verzorgen van de catering bij het verrassingsfeest voor onze moeder ! De frambozendressing voor bij de wafels was erg lekker! Alles was top geregeld. De timing in het verstrekken van de kleine, smaakvolle hapjes was erg fijn. Door het uit handen geven van de catering aan de Wafelzusjes hebben we met volle teugen van het feest kunnen genieten. Bedankt voor de goede zorgen!… Invouwen
Even geduld…