Wil je een bericht achterlaten in ons gastenboek?

We hopen dat jullie hebben genoten van al het lekkers dat de Wafelzusjes maken. Laat hier je reactie achter. Ook als je verbeterpunten hebt, horen we het graag.

Bericht plaatsen

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres zal niet gepubliceerd worden.

Let op:
Het kan zijn dat je bericht pas na toestemming wordt weergegeven.
Dick en Mariska uit Nederweert Eind schreef op 12 juli 2019 om 15:18
Bedankt voor de gezelligheid en uitstekende verzorging. Kip satรฉ is ook een aanrader! Wij bevelen jullie aan.
Bedankt voor de gezelligheid en uitstekende verzorging. Kip satรฉ is ook een aanrader! Wij bevelen jullie aan…. Invouwen
Even geduld…